ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ.......!!! Πως μαγειρευτέ τα ψαρια σας?
Re: ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ.......!!! Πως μαγειρευτέ τα ψαρια σας?
Ετοιμασια και ψησιμο...τα ακαιραια στα καρβουνα ψεκαζοντας με νερο κατα την διαρκεια και λαδολεμονο με σκορδο μετα και δυο κεφαλοι ροδελες στο τηγανι πασπαλισμενοι με αλευρι!
- Attachments
-
- 20120801_200523.jpg (32.44 KiB) Viewed 4102 times
-
- 20120727_143855.jpg (95.75 KiB) Viewed 4100 times
-
- 20120727_144030.jpg (29.46 KiB) Viewed 4101 times
I d rather be fishing!!!