Το όνειρο πιστεύω κάθε ψαροκυνηγού είναι να ψαρέψει σ´ όλο τον κόσμο, σε μέρη ξένα μακρινά γεμάτα από άγνωστο! Αυτό το απρόσμενο, το φανταστικό είναι που ανεβάζει τη φαντασία κάθε άντρα και στέλνει την αδρεναλίνη στο κόκκινο! Πόσες είναι οι άυπνες νύχτες που τη βγάλαμε παρέα με τεράστια barracuda, ροφούς εξωπραγματικούς, συναγρίδες με συμπεριφορά σκάρου; Και όλο αυτό το όνειρο όταν έρθει ο καιρός να του δώσεις σάρκα και οστά, πως νιώθεις αλήθεια; Κάποιες συγκυρίες με φέρνουν να ταξιδεύω ανά το παγκόσμιο τον τελευταίο ενάμιση χρόνο και ο στόχος ζωής που είχα, έχω και θα έχω εκπληρώνεται! Ψάρεψα Νορβηγία (μπρρρρ κρύο), Ισπανία, Ελλάδα και τελευταία υπερατλαντικά στη θάλασσα της Καραϊβικής! Πλάγια  Ντελ Κάρμεν, η περιοχή στο Κανκούν στο Μεξικό! Έβλεπα συχνά τα βιντεάκια από ψαροντούφεκο εκεί και μου έπεφταν τα βλέφαρα με τις θρυλικές ψαρούκλες που έβλεπα! Βέβαια, πεισματάρης όπως είμαι έλεγα θα ψαρέψω κι εγώ εδώ !!!

Το ταξίδι

Μια πολύ καλή εποχή, high season, για να πας εκεί είναι το Πάσχα, γιατί σίγουρα δεν θα κάνεις τόσο ταξίδι μόνο για το ψάρεμα, θα θες να περάσεις και ωραία! Οι θερμοκρασίες κυμαίνονται από 25-30 βαθμούς, αλλά το καλύτερο η θάλασσα βράζει στους σταθερά 25 βαθμούς! Άρα μια κοντή στολή ή μια παλιά ταλαιπωρημένη τριάρα είναι ότι πρέπει!! Οι καλύτερες πτήσεις για να φτάσεις εκεί είναι Λάρνακα - Αγγλία Γκάταγουικ (4,5 ωρίτσες!) και από εκεί Κανκούν (10 ωρίτσες), οπότε οπλιστείτε με περίσσια υπομονή καμπόσα τεύχη του περιοδικού μας και γερή μέση για το πολύωρο καθίσι! Φυσικά, τα αεροπλάνα που σε πάνε είναι μεγάλα και άνετα εξοπλισμένα με τη δικιά σου τηλεόραση και μια γκάμα από αρκετές ταινίες για να σκοτώσεις το χρόνο σου, ειδικά αν είσαι σαν εμένα που δεν κοιμάμαι εύκολα! Η αλήθεια απόλαυσα θέαση ταινιών σε αυτό το ταξίδι μιας και έχω να δω τηλεόραση πολύ, πάρα πολύ καιρό! Να φανταστείτε στο σπίτι την έχω για αξεσουάρ, έχει ένα χρόνο τουλάχιστον να την ανάψω! Και πραγματικά σας συστήνω ανεπιφύλακτα να κάνετε και σεις το ίδιο, γιατί δεν υπάρχει κάτι χειρότερο από αυτό το παλιοκούτι, σίγουρα δεν θα αναλύσω τους λόγους γιατί θα ξεφύγουμε…

Στο Κανκούν

Φτάνοντας στον προορισμό μας, μόνο οι μυρωδιές και η ατμόσφαιρα με το που πάτησες στο αεροδρόμιο σου έδιναν να καταλάβεις ότι εδώ δεν είναι σίγουρα Ευρώπη! Οι άνθρωποι καλογέλαστοι και εξαιρετικά πρόθυμοι να βοηθήσουν σε όλα! Στο δρόμο για το ξενοδοχείο και λίγο πριν φτάσουμε, διασχίζαμε μια μεγάλη λίμνη σαν θάλασσα ήταν. Λέω στον οδηγό

«πολύ ωραίο μέρος εδώ», μου απαντάει «ναι, αλλά προσέξετε μην βουτήξετε γιατί... Είναι γεμάτο κροκόδειλους!! Εκεί σκάσαμε στα γέλια με την παρέα, αλλά αντιληφθήκαμε ότι σίγουρα εδώ  η φύση είναι για να την καλοπιάνεις για να την βγάλεις καθαρή και να φύγεις αλώβητος!

Βολευτήκαμε στο ξενοδοχείο, που ήταν all inclusive, απίστευτο σαν μέρος με απίστευτη εξυπηρέτηση και κατευθείαν αρχίσαμε την εξερεύνηση του χώρου. Η θέα του ωκεανού σου προκαλεί δέος. Κάτασπρη αμμουδιά που απλώνεται δεκάδες χιλιόμετρα μακριά και θάλασσα με αρκετό κύμα, πράγμα αναμενόμενο σε μια τόσο ανοιχτή θάλασσα! Πραγματικά βλέποντας πόσο μεγαλούργησε ο Θεός που την έφτιαξε σε κάνει να νιώθεις τόσο μικρός, που προσπαθείς με το ζόρι να την καταστρέψεις...

Η εξόρμηση

Όπως προανέφερα αυτοσκοπός του ταξιδιού δεν ήταν το ψάρεμα, αλλά επειδή ήθελα να είμαι σίγουρος ότι θα πάω έκανα μια μικρή έρευνα και ανακάλυψα ότι οι arpon spearfishing οργανώνουν ταξίδια για ψαροντούφεκο. Έτσι, τους έστειλα μήνυμα από πριν και ήξεραν ότι θα πάω για να μας περιμένουν! Η αφετηρία της εξόρμησης ήταν από το πόρτο Αβεντούρα, μια μαρίνα περίπου δύο ώρες δρόμο από εκεί που ήμασταν, έτσι είχαμε ένα θέμα με το πως να πάμε! Λεωφορείο δεν παίρνεις γιατί αν κάνεις λάθος και κατεβείς κάπου αλλού σε κανένα περίεργο χωριό μπορεί να αγνοείται η τύχη σου μετά, ο ταξιτζής θα μας έβγαινε ο κούκος αηδόνι, η καλύτερη λύση ήταν να νοικιάσουμε αμάξι, πράγμα που κάναμε, αν και αυτό εμπεριείχε αρκετό ρίσκο αφού πρώτα απ´ όλα δεν ξέραμε τους δρόμους και την οδική συμπεριφορά εκεί και δεύτερον, η αστυνομία είναι αρκετά περίεργη εκεί και θα εξηγήσω στην πορεία τι εννοώ!

Φτάσαμε στο σημείο συνάντησης με ένα σαραντάλεπτο καθυστέρηση  και ο φίλος μας ο Francisco Javier αν και λίγο δυσαρεστημένος που τον βγάλαμε εκτός προγράμματος μας υποδέχτηκε με ένα πλατύ χαμόγελο. Μας οδήγησε στο σκάφος, ένα 6μετρο πλαστικό με μια 150αρα και μας έδωσε τις πρώτες οδηγίες για το εγχείρημα! Τρεις οδηγοί στη θάλασσα θα ήταν να μας προσέχουν ένας βαρκάρης, η ομάδα μας Έυρος, Σάββας, Γιώργος, Νικόλας και ένα ζευγάρι Καναδών. Η θάλασσα, δεν θα την έλεγα ήσυχη σε σχέση με τα δικά μας δεδομένα, ένα 4αρι δυνατό το είχε! Τα αστειάκια έδιναν και έπαιρναν στην παρέα, όπως με πόσα χέρια θα γυρίσουμε πίσω, ποιος θα βουρτσίσει τα δόντια του πρώτος, ποιος θα παίξει στην ταινία ο ακέφαλος καβαλάρης και άλλα πολλά κρύα αστειάκια! Μα για πιο πράγμα μιλάμε θα μου πείτε ε; Για τα καρχαριάκια φυσικά, που σίγουρα σε αυτές τις θάλασσες υπάρχουν άφθονα! Εν τω μέσω των αστείων γυρνάω και ρωτάω τον Javier «φίλε δεν πιστεύω να δούμε κανένα καρχαρία ε»; «Α», μου λέει «το πρωί που ξαναβγήκαμε είχε κάτι μικρούς γύρω στο 1,5μετρο, αλλά τίποτα ανησυχητικό είναι σπάνιο να συναντήσουμε το μεγάλο λευκό»! Εκείνη ήταν η στιγμή που κόψαμε το γέλιο και τα αστειάκια, μαζί και ένας πρώτος κρύος ιδρώτας μας περιέλουσε....

Στο νερό

Πέσαμε στο νερό και οι εικόνες ήταν πανέμορφες! Ένας άλλος κόσμος, παντού ψαράκια όλων των αποχρώσεων σαν να βρισκόμασταν σε ενυδρείο, διαφορετικό είδος βλάστησης από ότι συνηθίσαμε και ένα ωκεάνιο υποβρύχιο ρεύμα που σχεδόν δεν σε άφηνε να προσγειωθείς στον πυθμένα! Δεν μπορώ να πω ότι βρήκαμε τα τεράστια ψάρια παντού ή ότι ήταν πολύ εύκολη η σύλληψή τους, αλλά όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες κάναμε σε τρεις ωρίτσες μια πάρα πολύ καλή συγκομιδή, εκ των οποίων μια πίγκα black grouper γύρω στα 20 κιλά, ένα ωραίο barracuda, μερικές συναγρίδες της περιοχής, ένα σούρο και ένα χοιρόψαρο που είναι πανομοιότυπα με τα δικά μας! Καρχαρίες γιόκ, ούτε τίποτα άλλο περίεργο.

Το σούελ δυνάμωσε στην πορεία και έκανε τους περισσότερους και ειδικά τη γυναίκα του καναδού να έχει έντονη ναυτία με όλα τα επακόλουθα! Βγήκαμε άρον - άρον και πιάσαμε λιμάνι! Βγάλαμε τις απαραίτητες φωτογραφίες και λίγα φιλέτα από τα ψάρια που φιλεταρίστικαν άμεσα στην αποβάθρα από έμπειρο σεφ, τα πήραμε για το φαγητό της νύχτας! Κατάκοποι πήραμε το δρόμο του γυρισμού! Όπου να σας θυμίσω, είχα κάτι να σας πω για την αστυνομία εκεί πέρα! Μας σταμάτησαν για κακή μας τύχη και η αιτιολογία ήταν ότι τρέχαμε με 56 χιλ ενώ το όριο ήταν 40χιλ!!! Ναι καλά διαβάσατε! Ο κύριος Χουάν κάτι... Δεν θυμάμαι ακριβώς το όνομα,  μας είπε ότι θα μας επιβάλει 120$ πρόστιμο και ότι θα μας πάρει τις πινακίδες και να τις πάρουμε από το τμήμα την επομένη! Το μπλέξιμο που θα παθαίναμε θα ήταν ανεπανάληπτο και αμέσως του είπα ότι δεν έχουμε τέτοια χρήματα την επομένη θα φεύγαμε και ότι θα του έδινα 40$ φρέσκα δολλαριάκια να πιει καφεδάκι... Προς όχι και τόσο μεγάλη μου έκπληξη τα πήρε και έφυγε, φύγαμε κι εμείς σώοι!!

Τώρα τι να σας πω; Αν ήταν απίστευτη εμπειρία; Ήταν! Αν αξίζει όλοι να τη ζήσουν; Αξίζει! Κάθε όνειρο, ξέρετε, μας έχουν μάθει να το πνίγουμε! Το σύστημα φταίει η δική μας απαισιοδοξία φταίει; Δεν ξέρω αλλά ένα μόνο ξέρω! Μέσα σε αυτή την παγκόσμια κρίση υπάρχει τρόπος να δεις το φως και να ξαναχτίσεις τα όνειρά σου! Φτάνει να μην χάνεις την πίστη και κυρίως το κουράγιο σου για μια καλύτερη ζωή! Γιατί σε όλους μας αξίζει!!! Καλό καλοκαίρι να φτάσουμε και ας ελπίσουμε ότι το Μάη θα ψαρεύουμε!!

Μερικά tips...

Aπολαύστε άφθονο φαγητό και ποτό σε all inclusive πακέτα στα ξενοδοχεία με τους private chefs στα κινέζικα ή στα ωραία μπουφέ!!

Ωραία κοκτέιλ οι μαργαρίτες, το Caribbean sunrise, το mai tai και πολλά άλλα!

Μην χάσετε το x-plore extreme park που είναι ένα τέλειο πάρκο μέσα στην έρημο, όπου κάνεις διάφορες δραστηριότητες άκρως διασκεδαστικές, αλλά και ‘αδρεναλινοανεβαστικές’! Επίσης μην ξεχάσετε να κολυμπήσετε και να φωτογραφηθείτε με δελφίνια στα διάφορα dolphin parks που υπάρχουν!

Βραδινή διασκέδαση έχει άφθονη, Αγία Νάπα στιλ και κυρίως το Coco Bongo κλαμπ που είναι ανεπανάληπτο!!

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, στο face book θα με βρείτε nick xarr ή στο τηλέφωνο 99801382.