Συντήρηση Μηχανισμού
-
- Posts: 178
- Joined: Fri Apr 09, 2010 11:16 pm
- Location: AGIA NAPA
Συντήρηση Μηχανισμού
Ε κοπέλια πως συντηρείτε τους μηχανισμούς σας. Άκουσα ότι κάπκοι φκάλουν το spool του μηχανισμού και βάλουντα σε ελαφριά βραστό νερό για 10 με 20 λεπτά, ε δοκιμάσετε το
IΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ HATE ΚΟΥΝΕΛΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Re: Συντήρηση Μηχανισμού
αν το καμεις αυτο το ποιο πιθανο ειναι το θα γ....εις τα φρενα της μηχανης σιγα σιγα, διοτι οι δισκοι των φρενων ειναι μεσα στο spool... Μαλλον εν για τη 'συντηρηση' της μισηνας που το κανουν αυτο
Esox Lucius
Re: Συντήρηση Μηχανισμού
Η άποψη μου έιναι να μην το δοκιμάσεις γιατί θα καταστρέψεις το μηχανισμό!
Μετά από κάθε ψάρεμα υπάρχουν δύο τινά.
Να έχει βραχεί ο μηχανισμός με νερό της θάλασσας και να μήν έχει βραχεί.
Αν δεν έχει βραχεί, βγάλε το spool και βάλε το κάτω από τρεχούμενο νερό να ξεπλυθεί η αλμύρα από το νήμα ή την μισίνα.
Η ροή του νερού πρέπει να έιναι πολύ μικρή, ίσα που να σχηματίζεται σταθερή ροή από το στόμιο της βρύσης.
Ακολούθως στέγνωσε το με ένα ρούχο και σκούπισε το μηχανισμό με ένα νοτισμένο ύφασμα πρώτα και ένα στεγνό μετά.
Είναι αρκετό.
Αν σου έχει πέσει ο μηχανισμός στη θάλασσα ή έχει βραχεί, πρέπει να τον αποσυναρμολογήσεις, να σκουπίσεις το παλιό λιπαντικό από μέσα και να βάλεις καινούργιο.
Μην ξεχάσεις το bail arm.
Κάθε κατασκευαστής δίνει οδηγίες για τα μέρη που πρέπει να λιπανθούν, δίνει οδηγίες για τον τύπο της λίπανσης (λάδι-γράσο), όπως επίσης παρέχει σχεδιάγραμμα λύσης και αρμολόγησης του μηχανισμού.
Αν νομίζεις ότι δεν θα καταφέρεις την λύση - αρμολόγηση, μπορείς να πάρεις τον μηχανισμό από κει που τον αγόρασες για να γίνει service, το οποίο ούτως ή άλλως πρέπει να γίνεται καμια φορά το χρόνο.
Μετά από κάθε ψάρεμα υπάρχουν δύο τινά.
Να έχει βραχεί ο μηχανισμός με νερό της θάλασσας και να μήν έχει βραχεί.
Αν δεν έχει βραχεί, βγάλε το spool και βάλε το κάτω από τρεχούμενο νερό να ξεπλυθεί η αλμύρα από το νήμα ή την μισίνα.
Η ροή του νερού πρέπει να έιναι πολύ μικρή, ίσα που να σχηματίζεται σταθερή ροή από το στόμιο της βρύσης.
Ακολούθως στέγνωσε το με ένα ρούχο και σκούπισε το μηχανισμό με ένα νοτισμένο ύφασμα πρώτα και ένα στεγνό μετά.
Είναι αρκετό.
Αν σου έχει πέσει ο μηχανισμός στη θάλασσα ή έχει βραχεί, πρέπει να τον αποσυναρμολογήσεις, να σκουπίσεις το παλιό λιπαντικό από μέσα και να βάλεις καινούργιο.
Μην ξεχάσεις το bail arm.
Κάθε κατασκευαστής δίνει οδηγίες για τα μέρη που πρέπει να λιπανθούν, δίνει οδηγίες για τον τύπο της λίπανσης (λάδι-γράσο), όπως επίσης παρέχει σχεδιάγραμμα λύσης και αρμολόγησης του μηχανισμού.
Αν νομίζεις ότι δεν θα καταφέρεις την λύση - αρμολόγηση, μπορείς να πάρεις τον μηχανισμό από κει που τον αγόρασες για να γίνει service, το οποίο ούτως ή άλλως πρέπει να γίνεται καμια φορά το χρόνο.
no whey no gain
-
- Posts: 279
- Joined: Wed Sep 15, 2010 11:00 pm
Re: Συντήρηση Μηχανισμού
Για κλειστού τυμπάνου μηχανές μπορείς να αφαιρέσεις άλατα και αλλά υπολείμματα που κόλλησαν στα διάφορα κινούμενα μέρη ως εξής.pavlos_agianapitis wrote:Ε κοπέλια πως συντηρείτε τους μηχανισμούς σας. Άκουσα ότι κάπκοι φκάλουν το spool του μηχανισμού και βάλουντα σε ελαφριά βραστό νερό για 10 με 20 λεπτά, ε δοκιμάσετε το
Αφού αφαιρέσεις το spool βάζεις το μηχανάκι σε χλιαρό νερό με λίγο υγρό πιάτων για 1 ώρα. Δεν μπορείς να κάμεις αλλού είδους συντήρηση.
Αν έχεις ανοιχτού τυμπάνου πρέπει να τον αποσυναρμολογήσεις, να τον καθαρίσεις και να βάλεις το προτεινόμενο από τον κατασκευαστή λιπαντικό.
Ποτέ WD40 γιατί αφαιρεί τα γράσα και το λάδι συντήρησης.
-
- Posts: 279
- Joined: Wed Sep 15, 2010 11:00 pm
Re: Συντήρηση Μηχανισμού
όχι στων δικών μου μηχανώνGreg wrote: διοτι οι δισκοι των φρενων ειναι μεσα στο spool...
-
- Posts: 178
- Joined: Fri Apr 09, 2010 11:16 pm
- Location: AGIA NAPA
Re: Συντήρηση Μηχανισμού
Για κλειστού τυμπάνου μηχανές μπορείς να αφαιρέσεις άλατα και αλλά υπολείμματα που κόλλησαν στα διάφορα κινούμενα μέρη ως εξής.
Αφού αφαιρέσεις το spool βάζεις το μηχανάκι σε χλιαρό νερό με λίγο υγρό πιάτων για 1 ώρα. Δεν μπορείς να κάμεις αλλού είδους συντήρηση.
Αν έχεις ανοιχτού τυμπάνου πρέπει να τον αποσυναρμολογήσεις, να τον καθαρίσεις και να βάλεις το προτεινόμενο από τον κατασκευαστή λιπαντικό.
Ποτέ WD40 γιατί αφαιρεί τα γράσα και το λάδι συντήρησης.
Nαι ρε φίλε εν τούτο που ενοούσα...
Αφού αφαιρέσεις το spool βάζεις το μηχανάκι σε χλιαρό νερό με λίγο υγρό πιάτων για 1 ώρα. Δεν μπορείς να κάμεις αλλού είδους συντήρηση.
Αν έχεις ανοιχτού τυμπάνου πρέπει να τον αποσυναρμολογήσεις, να τον καθαρίσεις και να βάλεις το προτεινόμενο από τον κατασκευαστή λιπαντικό.
Ποτέ WD40 γιατί αφαιρεί τα γράσα και το λάδι συντήρησης.
Nαι ρε φίλε εν τούτο που ενοούσα...
IΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ HATE ΚΟΥΝΕΛΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Re: Συντήρηση Μηχανισμού
εξηγατε μου και μενα τοτε για ποιο λογο αφαιρατε το spool πριν βαλετε τη μηχανουα μεσα στο νερο το χλιαρο... (για fixed spool μιλω παντα)inglese.fishing wrote:όχι στων δικών μου μηχανώνGreg wrote: διοτι οι δισκοι των φρενων ειναι μεσα στο spool...
Esox Lucius
-
- Posts: 2217
- Joined: Fri Oct 19, 2007 11:21 am
Re: Συντήρηση Μηχανισμού
Τι σημαινει "ανοικτου τυμπανου" και "κλειστου τυμπανου"
Αν εχετε την καλοσυνη βαλτε Φωτο διοτι ΔΕΝ καταλαβα
Τωρα Κατα ποσο ειναι ενδεδειγμενο να βυθιζουμε μια μηχανουδα στο νερο για μια ωρα
Μονο η νεα σειρα της DAIWA εχει την ικανοτητα να μενει βυθισμενη στο νερο για ωρες και να μην μπαζει στο εσωτερικο της (gear box) νερα. ΑΛΛΑ ρωτατε και τι τιμη εχουν
Αν εχετε την καλοσυνη βαλτε Φωτο διοτι ΔΕΝ καταλαβα
Τωρα Κατα ποσο ειναι ενδεδειγμενο να βυθιζουμε μια μηχανουδα στο νερο για μια ωρα
Μονο η νεα σειρα της DAIWA εχει την ικανοτητα να μενει βυθισμενη στο νερο για ωρες και να μην μπαζει στο εσωτερικο της (gear box) νερα. ΑΛΛΑ ρωτατε και τι τιμη εχουν
- marios pafitis
- Posts: 454
- Joined: Tue Dec 09, 2008 11:31 am
- Location: Λευκωσια κ/κλι
- Contact:
Re: Συντήρηση Μηχανισμού
Διαστα μια φορα αλλα πναζης μιαν τζιε εχωTryfon wrote:και η vanstaal ?
Re: Συντήρηση Μηχανισμού
Κουδουνίζει ωραίαTryfon wrote:και η vanstaal ?
Fishing... http://www.cyprusfaa.com
-
- Posts: 279
- Joined: Wed Sep 15, 2010 11:00 pm
Re: Συντήρηση Μηχανισμού
ρε φίλε εν λογικό να αφήσεις στο spool με την πετονιά πάνω μέσα στο χλιαρό νερό!Greg wrote:εξηγατε μου και μενα τοτε για ποιο λογο αφαιρατε το spool πριν βαλετε τη μηχανουα μεσα στο νερο το χλιαρο... (για fixed spool μιλω παντα)inglese.fishing wrote:όχι στων δικών μου μηχανώνGreg wrote: διοτι οι δισκοι των φρενων ειναι μεσα στο spool...
εγώ που έχω 0,16 πετονιά τι θα πάθει;
-
- Posts: 279
- Joined: Wed Sep 15, 2010 11:00 pm
Re: Συντήρηση Μηχανισμού
κύριε Ευάνθη, κλειστού τυμπάνου είναι οι μηχανές που είναι εντελώς αδιάβροχες εσωτερικά. Τι φωτογραφία να σου βάλω;EVANTHIS LOIZOU wrote:Τι σημαινει "ανοικτου τυμπανου" και "κλειστου τυμπανου"
Αν εχετε την καλοσυνη βαλτε Φωτο διοτι ΔΕΝ καταλαβα
Τωρα Κατα ποσο ειναι ενδεδειγμενο να βυθιζουμε μια μηχανουδα στο νερο για μια ωρα
Μονο η νεα σειρα της DAIWA εχει την ικανοτητα να μενει βυθισμενη στο νερο για ωρες και να μην μπαζει στο εσωτερικο της (gear box) νερα. ΑΛΛΑ ρωτατε και τι τιμη εχουν
Θα βρεις αρκετές εταιρείες να τις κάνουν έτσι πχ Shimano
Μια που τις μηχανές μου πριν 3 χρόνια έμεινε κάτι μέρες μες το νερό, και όχι αυτό που πίνεται.EVANTHIS LOIZOU wrote:Τωρα Κατα ποσο ειναι ενδεδειγμενο να βυθιζουμε μια μηχανουδα στο νερο για μια ωρα
-
- Posts: 2217
- Joined: Fri Oct 19, 2007 11:21 am
Re: Συντήρηση Μηχανισμού
File, Kalispera apo Italia.
O ypologistis pou eho edo den grafi Ellinika ke na me sychorisete gi afto
Nomizo oti kati to ehis mathi lathos ke protimo na to diorthosoume ke gia to kalo olon sto Forum.
An tha parexigithis omos na min to synehiso to thema afto.
TRYFONA ehis dikio oti ke i Van Staal ine adiavrohi(diladhi DEN mpainni nero mesa sto gear box).
O ypologistis pou eho edo den grafi Ellinika ke na me sychorisete gi afto
Nomizo oti kati to ehis mathi lathos ke protimo na to diorthosoume ke gia to kalo olon sto Forum.
An tha parexigithis omos na min to synehiso to thema afto.
TRYFONA ehis dikio oti ke i Van Staal ine adiavrohi(diladhi DEN mpainni nero mesa sto gear box).
-
- Posts: 279
- Joined: Wed Sep 15, 2010 11:00 pm
Re: Συντήρηση Μηχανισμού
EVANTHIS LOIZOU wrote:File, Kalispera apo Italia.
O ypologistis pou eho edo den grafi Ellinika ke na me sychorisete gi afto
Nomizo oti kati to ehis mathi lathos ke protimo na to diorthosoume ke gia to kalo olon sto Forum.
An tha parexigithis omos na min to synehiso to thema afto.
TRYFONA ehis dikio oti ke i Van Staal ine adiavrohi(diladhi DEN mpainni nero mesa sto gear box).
Καταρχάς δεν υπάρχει λόγος να παρεξηγηθώ για ότι θα γράψεις, είμαι πάντα στην διάθεση σου, δεν είμαι όμως από Ιταλία και αν επειενα καμία φορά το μόνο που θα ήθελα να δω εν ο μυστικός δείπνος του Ντα Βίντσι.
Δεν έχω και πολύ χρόνο στην διάθεση μου και σίγουρα θα αφήσω πίσω πράγματα που θα ήθελα να αναφέρω, και θέλω να λυθεί μια και έξω αυτή η παρεξήγηση.
«Ε κοπέλια πως συντηρείτε τους μηχανισμούς σας. Άκουσα ότι κάπκοι φκάλουν το spool του μηχανισμού και βάλουντα σε ελαφριά βραστό νερό για 10 με 20 λεπτά, ε δοκιμάσετε το»
Απάντησα στον pavlos_agianapitis μετά που διάβασα την απάντηση του Στάθη «Αν σου έχει πέσει ο μηχανισμός στη θάλασσα ή έχει βραχεί, πρέπει να τον αποσυναρμολογήσεις, να σκουπίσεις το παλιό λιπαντικό από μέσα και να βάλεις καινούργιο.» χωρίς να αναφερθώ ότι θα κάμει αυτή την διαδικασία όταν ο μηχανισμός του γεμίσει άλατα και άλλα υπολείμματα και δεν είναι διαθεμένος να τον πάρει για συντήρηση σε κάποιον που ξέρει και όχι απαραίτητα σε αυτόν που τον αγόρασε.
Καταρχάς waterproof and water resistance. Στα ελληνικά και τα δυο «νομίζω» είναι τα ίδια. Εν πιστεύω να νόμισες ότι εννοώ waterproof!
Με ρώτησες τι είναι Κλειστού Τυμπάνου και σου απάντησα ότι είναι μηχανές που είναι εντελώς αδιάβροχες εσωτερικά. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν μας πέσουν στο νερό δεν θα γεμίσουν με νερό.
Έτσι είναι μια κλειστού τύπου ακόμα και αν αφαιρέσεις το τύμπανο δεν έρχεσαι σε άμεση επαφή με τον μηχανισμό.
«Για κλειστού τυμπάνου μηχανές μπορείς να αφαιρέσεις άλατα και αλλά υπολείμματα που κόλλησαν στα διάφορα κινούμενα μέρη ως εξής.
Αφού αφαιρέσεις το spool βάζεις το μηχανάκι σε χλιαρό νερό με λίγο υγρό πιάτων για 1 ώρα. Δεν μπορείς να κάμεις αλλού είδους συντήρηση.»
Αν θα το συνέχιζα θα έλεγα
Δεν μπορείς να κάμεις αλλού είδους συντήρηση εσύ (εκτός αν ξέρεις) γιατί για να φτάσεις στον μηχανισμό πρέπει να αφαιρέσεις το τύμπανο και αυτό δεν σημαίνει ότι πάλε θα έχεις εύκολη πρόσβαση.
Για άλλες μηχανές ισχύει ότι έγραψα
«Αν έχεις ανοιχτού τυμπάνου πρέπει να τον αποσυναρμολογήσεις, να τον καθαρίσεις και να βάλεις το προτεινόμενο από τον κατασκευαστή λιπαντικό.
Ποτέ WD40 γιατί αφαιρεί τα γράσα και το λάδι συντήρησης.»
Δες εδώ πόσο εύκολα μπορείς να την συντηρήσεις
http://www.youtube.com/watch?v=2Nowg4BH ... re=related
Δεν είπα σε κανένα να βάλει το μηχανάκι του με σε νερό αμαν δουλεύει μια χαρά και εν του γέμισε άλατα, το γλυκό νερό δεν καταστρέφει ένα μηχανισμό (ούτε διαλύει το γράσο).
Εδώ έχει ένα καλό video για συντήρηση μετά το ψάρεμα
http://www.youtube.com/watch?v=s0lpcoBD ... re=related
και άλλη φορά να σου γράψω που πήρα την μηχανή που μου έπεσε μες τη θάλασσα πως την έκαμαν σέρβις με το wd40 χωρίς να την ανοίξουν.